Aktuális
Órarend
Aktuális
Óráink
Zumba

A zumba Kolumbiából származó könnyen elsajátítható, latin ritmusokra épülő tánc, mely fitness program is egyben. Aerobik és különböző táncok lépéseiből tevődnek össze a mozdulatok. Olyan ismert táncok alaplépéseit tartalmazza, mint a salsa, merengue, cumbia, flamenco, calypso, reggaetón és a hastánc.

Pilates

A Pilates egy az 1920-as években Joseph Pilates és gyógytornász felesége, Clara, által kidolgozott holisztikus edzésmódszer és mozgásrendszer, amelynek a test nyújtására, erősítése és egyensúlyba hozása a fő célja. A pontosan meghatározott gyakorlatok, kontrollált légzéstechnika melletti szisztematikus végrehajtása nem csak kiváló aktív kikapcsolódás az ülő életmódtól és stresszes hétköznapoktól szenvedőknek, hanem professzionális sportedzés és a gyógyászati célú rehabilitáció fontos kiegészítője már közel 100 éve.

Gerinctorna

A nevével ellentétben a gerinctorna nemcsak a gerincre és az azzal kapcsolatos problémákra jótékony hatású, hanem az egész testre hat. Formálja az alakot, feszesebbé, erősebbé teszi az izmokat a többi testrészen, például a hason is, szebbé teszi a testtartást, rugalmasabbá, harmonikusabbá a mozgást is A gerinctorna segíti a gerinc épségének fenntartását, tehát nemcsak a gerincbántalmak kezelésének, hanem azok megelőzésének fontos eszköze.

Nia

Egy olyan komplex, érzékelésalapú mozgásforma, amely a harcművészetek, a gyógyító mozgások és a tánc elemeit használja fel, amely korra, testalkatra való tekintet nélkül mindenkit arra bátorít, hogy kapcsolatot teremtsen a testével, elméjével, az érzéseivel és a lelkével. A Nia órákon mezítláb táncolunk lélekmozgató, változatos zenékre.

Popsi Torna

Intenzív popsi torna! Garantált popsi emelkedés pár hét alatt! Feszesit, megemel, tónust ad és önbizalmunk csak úgy szárnyalni fog! A magyar lányok a legszebbek, de mi dolgozunk is érte, hogy tökéletes legyen minden porcikánk:)

Jóga Flow

A JógaFlow egy dinamikus jógairányzat, mely gyakorlása során a légzés ritmusára, folyamatosan, gördülékenyen áramlunk egyik ászanából a másikba. A fizikai kihívás és a folyamatos légzésfigyelés tart minket a jelenben, segítve a koncentrációt, a befelé figyelést. Könnyedséghez, hajlékonysághoz és erőhöz juthatunk általa, javul az egyensúlyérzékünk, fejlődik a testtudatunk, miközben a helyes légzést is elsajátítjuk. Mindezt maximális gerinc- és ízületvédelem mellett, extrém hajlékonyságot, ügyességet igénylő feladatok nélkül. Jógás előképzettség nem szükséges, bátran próbáld ki!

RTM

A várandósság és a szülés során a test olyan átalakuláson megy keresztül, amit gyakran már nem lehet a szokásos tornával, edzéssel helyre rakni. Sőt, lehet, hogy kifejezetten rontunk az állapotunkon, ha a korábban jól bevált gyakorlatainkhoz nyúlunk és rutinból végezzük az izommunkát. SzuperTest RTM hasizom-regeneráló torna a has-, gát- és törzstartó izmok várandósság utáni regenerálására, újjáépítésére és erősítésére szolgál. Az alkati adottságok vagy extrém terhelés (pl. ikerterhesség) nyomán kialakuló szétnyílt hasizom gyakori jelenség, és sok későbbi probléma forrása lehet. Kismamáknál, babát tervezőknél pedig prevenciós szempontból fontos.